دايي: خدا را شكر الگوي كسي نيستم كه سرش را آن‌‌گونه تيغ مي‌اندازد
دايي: خدا را شكر الگوي كسي نيستم كه سرش را آن‌‌گونه تيغ مي‌اندازد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري فارس،‌ علي دايي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه بازي خوبي مقابل تيم خوب استيل‌آذين انجام داديم. من به روزنامه‌ها كاري ندارم كه چه چيزي مي‌نويسند اما كار ما كاملا جوانمردانه بود و خدا را شكر جوانمردانه بازي كرديم. من از شما مي‌پرسم آيا در جواب وقت تلف كردن حريف بايد فيرپلي داشته باشيم. كجاي دنيا ديديد تمارض مي‌كنند، توپ را بيرون مي‌زنند و قصد پس گرفتن توپ را دارند. اين آقا كه در بازي روز گذشته ادعاي كمردرد داشت چه طور بازيكنان ما را آن طور مي‌زد؟ مگر مي شود؟

وي گفت:‌ مكاني پس از مصدوميت شيرجه‌هايي مي‌زد كه عجيب و غريب بود. ما هم فوتبال بازي مي‌كرديم و اين چيزها را مي‌دانستيم. ما ياد گرفتيم وقتي فيرپلي مي‌كنند كه يك بازيكن واقعا مصدوم باشد تا به وضعيتش رسيدگي شود. من از شما مي‌پرسم وقتي ما گل زديم آيا دروازه‌بان يا مدافع حريف افتاده بود. پاسخش منفي است.

دايي ادامه داد: ‌بازي جوانمردانه معناي ديگري دارد. اول معناي آن را متوجه شويد كه در دنيا چگونه از اين كلمه استفاده مي‌شود و سپس بگوييد حركت ما ناجوانمردانه است. به نظر من كار آنها ناجوانمردانه بود. عكس‌ها و همه چيز است كه گواه حرف‌هاي من خواهد بود.

دايي در جواب سؤالي در مورد تصميم هدايتي مبني بر منحل كردن استيل‌آذين گفت: من كاري به اين حرف‌ها ندارم. آقاي هدايتي براي من فردي محترم است چون از جيب خودش براي اين فوتبال خرج مي‌كند اما من به عنوان يك برادر كوچك از ايشان خواهش مي‌كنم موارد تيمش را بررسي كند.

اين مربي يادآور شد: هدايتي چه طور مي‌تواند اين همه هزينه كند اما شرايط تيمش اين طور باشد. او به نظر من آدم باوجودي است چون پول از جيبش براي فوتبال خرج كرده است. ما بايد نگاه كنيم چه چيزهايي باعث شده اين همه تغييرات در اين تيم به وجود آيد. من اميدوارم هدايتي اشتباهات را در آينده تكرار نكند و بتواند براي پيشرفت فوتبال اين مملكت باز هم خدمت كند.

به گزارش فارس وي در جواب اين سؤال كه آيا از نظر فني از عمكرد پرسپوليس نسبت به بازي با ذوب‌آهن راضي است يا خير، گفت: در نيمه دوم بله اما در نيمه اول زياد خوب نبوديم. با اين حال موقعيت خوبي داشتيم و حريف حرفي براي گفتن نداشت. در نيمه دوم همه كار از لحاظ فني كرديم و قبل از رسيدن به گل دوم، چهار موقعيت داشتيم اگر آن توپ‌ها گل مي‌شد الان كار به اينجاها كشيده نمي‌شد.

دايي خطاب به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: من به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعتقاد دارم. فيلم بازي، عكس‌هاي مختلف و همه چيز هست تا آنها نظرشان را اعلام كنند. اميدوارم تصميم درستي گرفته شود.

وي در جواب اين سؤال كه قبول داريد حركت مربيان در داخل زمين به بازيكنان سرايت خواهد كرد،‌ يادآور شد: به طور حتم قبول دارم اما خدا را شكر شروع كننده كار و اين جنجال ما نبوديم. شما برويد فيلم‌ اين اتفاقات را نگاه كنيد.

سرمربي پرسپوليس در جواب سؤالي درباره اظهارات مكاني مبني بر اينكه "ديگر دايي الگوي فوتبالي من نيست "، گفت: من دوست دارم الگوي كساني باشم كه رفتار و منش خوبي داشته باشند. شما نگاه كنيد من با سر شكسته و طحال پاره به خاطر جمهوري اسلامي ايران بازي كرده‌ام. هيچ وقت خودم را زمين نزدم، به هواداران حريف بي‌احترامي نكردم و ادا و شكلك براي مسخره كردن درنياوردم.

دايي اضافه كرد:‌ خواهش مي‌كنم بازي ديروز را دوباره نگاه كنيد. اصلا كاري به اين حرف‌ها نداريم. شما شكل ظاهري دروازه‌بان حريف را نگاه كنيد و با من مقايسه كنيد. آيا اين طور بوده كه من در عمرم روي سرم خط بيندازم. همان بهتر كه الگوي ايشان نيستم. اين خط انداختن روي سر براي گروه‌هاي خاصي است كه با تيغ اين كارها را مي‌كنند. خدا را شكر كه من اسطوره اين آقا نيستم. به نظر من خدا جاي حق نشسته و اجازه نداد كه دروازه‌بان حريف بيرون از زمين سبز مجازات شود و همان داخل زمين كار را تمام كرد.

سرمربي پرسپوليس در خصوص اظهارات مهدي مهدوي‌كيا گفت: بازيكنان استيل‌آذين همه اعتقاد داشتند كه كار مكاني فيرپلي نبود. ما بايد ياد بگيريم در زمين ورزش جوانمردانه بازي كنيم. مگر اينجا چاله ميدان است كه هر كاري دوست دارند انجام بدهند و ما هم توپ را به آنها بدهيم؟ صحبت‌هايي كه از دوربين‌ها پخش شد نشان مي‌دهد كه مكاني چقدر به رحمان احمدي بي‌احترامي كرد و حتي در راهروي تونل ورزشگاه با او برخورد داشت. باز هم مي‌گويم خدا را شكر من الگوي اين آقا نيستم.

دايي ضمن انتقاد از اخطاري كه داور به عليرضا حقيقي داد گفت: اصلا نمي‌دانم چرا اين اتفاق افتاد. حقيقي پس از به ثمر رسيدن گل ما براي خوشحالي به سمت بازيكنانمان آمد و ناگهان سعي كرد مكاني را از عصبانيت خارج كند. اين اولين باري بود كه اين واكنش را از حقيقي مي‌ديدم اما داور به او كارت زرد نشان داد، يا كارت قرمز نور محمدي. مدافع برزيلي حريف طوري آرفي را زد كه همه شما آن را ديديد. حتي مهدوي‌كيا نيز به طرف گفت چه كار مي‌كني ؟اصلا اين مدافع برزيلي براي فوتبال نيامده بود و من مي‌گويم حيف از اين هزينه‌ها كه هدايتي كرد. هاشميان اولين باري بود كه اين طور از كوره در رفت پس ببينيد چه اتفاقي افتاده بود.

اين مربي درباره رفتار ليدرهاي باشگاه گفت: خيلي راحت مي‌شود رفتار ليدرها را در يك مسئله فرهنگي و اجتماعي كنترل كرد. آدم‌هايي بايد انتخاب شوند كه به فكر موفقيت تيم‌شان باشند. پس قطعا بازيكنان مي‌توانند كمك كنند.
بازيكنان 90 دقيقه زير فشار شديد بازي هستند و اگر بتوانند خودشان را كنترل كنند قطعا نتيجه آن بر روي سكوها ديده مي‌شود.

به گزارش فارس دايي در پايان در خصوص بازي مقابل بنيادكار گفت: من قولي در خصوص اين بازي ندادم اما بايد ببريم. چون چاره‌اي ديگر نداريم. مي‌خواهيم از گروه خودمان صعود كنيم. به تشويق هواداران مثل بازي با استيل‌آذين 90 دقيقه نياز داريم. اگر هواداران ما را تشويق نمي‌كردند و در دقايق پاياني ما را تنها مي‌گذاشتند چه بسا برابر استيل‌آذين به برد نمي‌رسيديم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: